Відомо, що радянський автомпром був дуже різноманітним. Проте всі дуже здивувалися, коли побачили перші позашляховики радянського виробництва за часів СРСР. Так, зараз йтиметься про перші джипи, відомі як ЛуАЗ.

Відповідну інформацію надали на порталі «24tv»

Напевно, всі чули про такий автомобіль як «Волинянка». Його почали виготовляти ще в далеких 60-х роках. Однак через 20 років цей автомобіль вирішили раптово модифікувати, і перші моделі звелися до експериментів із кузовом та колесами.

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

Навіть якщо згадати ЛуАЗ другого покоління, то він був набагато просунутіший за 969 і -969М.

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

Вже в 1984 році на стандартне шасі 969-го було поставлено склопластиковий кузов, що говорить про серйозні зміни. Однак згодом з'явився ЛуАЗ-1301, який мав нові шасі та двигун від Таврії.

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

ЛуАЗ-1301 міг похвалитися новим 1,2-літровим двигуном та пружинною підвіскою з регульованим пневматикою кліренсом. Також він мав постійний повний привід міжосьовий диференціал із блокуванням.

ЛуАЗ: архівне фото
ЛуАЗ: архівне фото

1988 року з'явився вже сучасніший ЛуАЗ-130. Він добре годився для модифікацій, наприклад з нього можна було зробити пікап без особливих зусиль.

Читайте також:

Готуємо автомобіль до зими: що має бути під рукою, щоб не потрапити в халепу

В Україні може з'явитися раніше невідома марка автомобіля

У мережі показали дуже незвичайний пожежний автомобіль, створений на базі легковика

Фенікс із Таврії: у мережі показали, як виглядатиме відроджений автомобіль-легенда