У цей день 64 роки тому компанія Ford представила публіці автомобілі нової марки Edsel, які мали зайняти нішу між Ford і Lincoln. Назва була обрана на честь сина Генрі Форда, Едселя, який помер молодим.

Докладніше про те, як виглядали незвичайні машини Ford-молодшого інформує Автоцентр.

Компанія Ford доклала значних зусиль для просування нової марки. На рекламу було витрачено багато грошей. У жовтні 1957 року відбулася грандіозна телевізійна презентація, у якій взяв участь знаменитий співак Френк Сінатра.

Споживачам пропонувалося чотири моделі. Дві з них, Ranger та Pacer, були створені на базі кузовів Ford та оснащувалися двигунами V8 об'ємом 5,9 літра. Більш престижні та потужні Corsair та Citation, базувалися на платформі Mercury та мали двигуни V8 об'ємом 6,7 літра потужністю 225-345 кінських сил. Максимальна швидкість становила 180-190 км/год. Також випускалися універсали на базі Ford з шести або дев'ятимісним салоном.

Однак продажі нових моделей виявилися нижчими за очікувані. Однією із причин називають непопулярний дизайн, розроблений Роєм Брауном, головним стилістом студії George Walker.

Особливістю екстер'єру були вертикальні грати радіатора, які критики прозвали "кінським хомутом". Незвичайною була і задня частина кузова.

Однак справа була не лише у дизайні. Машина розроблялася надто довго, і на момент виходу ринок ситуація на ринку США змінилася. Якщо в 1954 частка автомобілів середнього класу становила 40%, то до 1958 вона впала до 25%. Американці компактного класу, такі як Rambler, та імпортні моделі, частка яких на ринку США зросла з 1956 по 1958 рік у чотири рази, зайняли цю нішу.

Ще однією причиною неуспіху Edsel стала відсутність власної дилерської мережі. Виробничі підприємства Ford та Mercury не були зацікавлені у продажу автомобілів нової марки.

В результаті виробництво Edsel неухильно падало. У 1958 року було випущено лише 63 110 автомобілів, а 1959 року - 44 891. У вересні-жовтні 1960 року зібрано 2816 автомобілів 1960 модельного року, вже позбавлених вертикальної решітки радіатора. Після цього виробництво Edsel було припинено.

Незважаючи на невдачу, автомобілі Edsel увійшли до історії автомобілебудування США. Сьогодні вони є одними із найдорожчих раритетів 50-х років.

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Скріншот з мережі

Читайте також:

Ганчірка підвела: автомобілістам розповіли, як не нарватися на несподіваний штраф

Ніколи не говоріть на автозаправці фразу "до повного бака": чим це небезпечно

Автомобілістів уже попередили: кому доведеться отримувати нові права