Лише справжні шанувальники радянського автопрому знають, що свого часу ЗАЗ планував випустити серійний мінівен.

В цілому, оригінальний ЗАЗ-965 "Запорожець" - це маленький, легкий і не особливо потужний автомобіль, але інженери та розробники ЗАЗ конструювали величезну кількість різних машин. І був час, коли на ЗАЗ хотіли створити мінівен.

Вважається, що "Запорожець" перероблений у фургончик отримав назву ВНДІТЕ "Максі". Експериментальний зразок виготовили у 1967 році, у конструкції використовувалась велика кількість деталей та агрегатів із оригінальної моделі ЗАЗ-965.

ВНІІТЕ Максі

Різниця між мінівеном та ЗАЗ-965 була в дизайні. Мінівен був набагато більшим, ніж ЗАЗ-965, але через зовсім іншу форму кузова в його салоні було набагато більше місця.

Для комфорту під час посадки в салон, були передбачені передні сидіння, що повертаються, а бічні двері зрушувалися в бік на роликових опорах.

Оскільки мінівен був "злизаний" із "Запорожця", очевидно, що мотор встановлювався ззаду. В автомобілі все ще був відносно просторий багажний відсік, який розташовувався за задніми сидіннями.

Задня стійка кузова виконувала роль дуги безпеки та поєднувалася з повітропроводами системи охолодження мотора. Повітрозабірники у "Максі", на відміну від "Запорожця", розташовувалися не на задніх крилах, а на даху.

Читайте також:

Український Pajero: яким міг бути позашляховик ЛуАЗу, який так і не пішов у серію. Фото

Для радянських ескортниць: у мережі показали лімузин, який створили на базі Запорожця

Дівчат на побачення возити: у мережі показали унікальну «Славуту» класу люкс