"Запорожець"- це, мабуть, один з самих культових автомобілів радянської епохи, не в останню чергу тому, що він займав нішу самого бюджетного автомобіля, доступного радянському автолюбителю. Зрозуміло, що за історію свого існування модель пройшла деякі зміни. Один з етапів подібних змін в мережі показав Instagram-аккаунт "zazblogua".
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, за історію існування модельного ряду "Запорожця", радикальні зміни в його зовнішності можна простежити тільки в період переходу від ЗАЗ-965 до ЗАЗ-966, коли "Запорожець" дещо збільшився в габаритах, позбувся однієї своєї характерної риси — "горба", отримавши іншу — "вуха". У період переходу від ЗАЗ-966 до ЗАЗ-968 зникли і широкі повітрозабірники, проте дизайнери Запорізького автозаводу продовжували експериментувати із зовнішністю моделі.
Зміни в зовнішності, звичайно, були вже не настільки радикальні. Наприклад, зображений на фотографії автомобіль-один з дослідних зразків модифікованої версії "Запорожця" ЗАЗ-968М. Найяскравіша відмінність по зовнішності полягає в тому, що фари у "мильниці" не прямокутні, як у серійного зразка, а овальні і складаються з трьох сегментів.
Інша зміна в зовнішності полягала в тому, що на "Запорожець" планували встановлювати колеса від "Жигулі" з їх ковпаками, що непогано прикрашало зовнішній вигляд автомобіля.
Остання відмінність, яким повинна була виділятися модифікована версія була, мабуть, найважливішою є наявність дискових гальм на передніх колесах. Річ у тому, що практично весь радянський автопром їздив виключно з барабанними колесами, які навіть в 70-х роках минулого століття для більшості іноземних автовиробників виглядали жахливим архаїзмом.
Читайте також:
Знадобиться голка: як швидко почистити варене яйце. Хитрий спосіб. Відео
Справжній український рецепт: як приготувати пишні пампушки з часником. Ідеально під борщ
У Голландії з ТБ оголосили "референдум" про приєднання Росії до Нідерландів. Відео