У мережі розмістили дуже цікаву публікацію, в якій говориться про те, що 61 рік тому вийшла перша в світі партія "Горбатих" Запорожців.

Відповідну публікацію розмістили на порталі «Бабель»

У 1950-х роках в Європі почалися масове виробництво автомобілів і Радянський Союз вирішив не відставати від цього тренда.

Так як в СРСР не було ніякого досвіду і потрібних технологій було приємне рішення просто скопіювати західну технологію і трохи її доопрацювати. Фіат став основою для Запорожця, який створили в листопаді 1960 року. Відтоді через малу витрату палива та дешеву ціну Запорожець став одним у СРСР.

ЗАЗ
ЗАЗ

Через деякий час Рада Міністрів СРСР прийняла рішення перенести випуск запорожців на новий завод «Комунар». За виготовлення двигунів для нових автомобілів відповідав Мелітопольський моторний завод.

У 1962 році вийшла нова модель Запорожця - ЗАЗ-965А. основною відмінністю цього Запорожця виявився не тільки зовнішність, але і зміни під його капотом – новий двигун силою в 27 конячок, а його максимальна швидкість було близько 90 кілометрів на годину. Але радянський автосервіс виявився не готовим до масової автомобілізації. Навіть у Москві на початку 60-х працювали тільки сім станцій техобслуговування. Запчастини та автомобільне масло було справжньою рідкістю.

ЗАЗ
ЗАЗ

Через кілька років почали випускати Запорожці нового покоління-ЗАЗ-966, Заз-966В, ЗАЗ-968, ЗАЗ-968А і ЗАЗ-968М. Ці машини виготовлялися аж до 1994 року. Модифікації цих автомобілів були незначні - маленькі зміни кузова і невелике доопрацювання двигунів. Однак усунути головні проблеми не вдавалося, так як двигун постійно перегрівався і доводилося чекати поки він охолоне.

Нагадаємо, що закордоном показали унікальний позашляховик Волгу.

Як раніше повідомляв портал "Hyser", у соціальній мережі показали унікальне кермо для Запорожця.

Також портал "Hyser" писав, що у мережі показали унікальну двоповерхову Ладу.