Відомий радянський автомобіль, про який ходять легенди і вигадують анекдоти, відсвяткував свій ювілей - 40-річчя. Так, зараз йтиметься про Запорожця, який свого часу був неймовірно популярним.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВідомо, що до 1921 року українське місто Запоріжжя назвалося Олександровим, саме там, у 1863 році вироблялися знаряддя для сільського господарства. Проте вже після Жовтневої революції цей завод було перероблено, і там почали випускати комбайни. Вже після Великої Вітчизняної війни він був кардинально перероблений і там почала виготовлятися інша техніка, і не тільки.
У 1955—1960 роках почали проектуватися малолітражки, яких було багато зразків.
1960 року почали проектуватися перші екземпляри Запорожців, яких було випущено близько півтори тисячі. Вже 18 липня цього ж року водій-випробувач заводу «Комунар» О.Скидаєнко провіз М.Хрущова на Запорожці біля будівлі Ради міністрів СРСР. Хрущов явно оцінив цей автомобіль, якому дали ціну 18000 рублів.
Необхідно повідомити, що радянська влада попередила конструкторів про те, щоби Запорожці не випускалися в чорному кольорі. Це пов'язано з тим, щоби їх не плутали з урядовими машинами.
Читайте також:
"Очний жовток": як виглядав спортивний Запорожець, який могли купити тільки багаті
Є навіть Запорожець: мешканець Польщі випадково знайшов цвинтар занедбаних старих автомобілів. Фото
Його називали "Чебурашка": як виглядав прототип "Жигулів", більше схожий на "горбатий" Запорожець