У мережі з'явилися інформація про те, що радянський автопродуктивний завод робив багато дуже незвичайних моделей свого часу. Однак багато людей про них навіть і не підозрювали, оскільки вони не потрапили до серії.

Насамперед хотілося б відзначити ВАЗ-Е1101, який виготовляли з максимальним використанням вузлів «копійки». Однак його передня підвіска була МCPherson, а двигуни були об'ємом 0,9-1,1 л. Через свою досить дивну зовнішність даний автомобіль отримав прізвисько «Чебурашка». Перше тестування цієї машини відбулося у 1972 році, проте над нею працювали виключно на перспективу, що закінчилося тим, що в серію цей автомобіль не потрапив.

Однак "Чебурашка" отримала унікальну модифікацію Автороллер. Її кузов був максимально спрощений і схожий на британський Mini Moke.

Окрім цього, є ще один дивовижний екземпляр від ВАЗ. Був час, коли працювали над створенням люксового седана ВАЗ-2106. Тоді за проект взявся легендарний Porsche та запропонував своє бачення «трійки».

Також потрібно приділити увагу і ВАЗ-3Е1101 Ладога. У 1976 році роботи над переднім приводом тривали, і так з'явився хетчбек ВАЗ-3Е1101 Ладога. Над цим екземпляром працював конструктор Ігор Гальчинський, який згодом переїхав до Запоріжжя.

Читайте також:

Її і зараз би плутали з іномаркою: як виглядав найсучасніший прототип ЗАЗ "Таврія"

Про них лише мріяли: як виглядали найцікавіші прототипи ЗАЗ "Таврія"

Вже тоді крали: з якоїсь американської машини повністю скопіювали "Волгу". Фото

"Дружок" криміналітету: у мережі показали «Волгу», на якій їздили найвпливовіші бандити з 90-х