У СРСР намагалися створювати свої автомобілі, проте брали за основу чужі напрацювання та моделі. Найчастіше успадковувалися європейські моделі автомобілебудування, але одного разу радянські конструктори взяли за основу Ford Mainline.

Докладніше про це інформує сайт nevsedoma.com.ua .

Самі американці вважали Mainline моделлю, що швидко застаріває, і вже в 1955 році змінили її дизайн, забезпечивши модним на той час панорамним склом. Але у СРСР вирішили "топити" до кінця. Тому до справи підключилися дизайнери під керівництвом Лева Єрємєєва. І створили по суті шедевр радянського автомобільного дизайну, особливо в кінцевій його версії.

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Скріншот із сайту nevsedoma.com.ua

Читайте також:

"Вогняний птах": у мережі показали рідкісний "Запорожець", в який містилися лише двоє людей

Виродки часів СРСР: у мережі показали прототипи "Жигулів", які так і не пішли у серію

"Червона відьма": як виглядав перший український мотоцикл. Таких майже не лишилося. Фото