Ні для кого не секрет, що осінь та зима – досить непростий час для водіїв та їхніх автомобілів. Перші заморозки та рання ніч надають масу незручностей. Саме в цей час багато водіїв припускаються частих помилок.

Відповідну публікацію надано на порталі «mmr»

Насамперед хотілося б зазначити, що багато водіїв не «перевзувають» свій автомобіль вчасно. Найчастіше вони починають це робити лише після того, як випаде перший сніг.

Також настійно рекомендується не робити різких рухів на дорозі і не прискорюватися не тільки на льоду, а й на мокрому листі, оскільки зчеплення на ньому дуже погане, що може призвести до ДТП.

Важливу роль грає і акумулятор, особливо якщо справа стосується напівзарядженого та неонового. Потрібно ретельно стежити за АКБ, тому що в морозну погоду може не повернутися стартер. Інша річ, якщо ваш акумулятор новий, проте не кожен готовий його купувати в такі лихоліття. У зв'язку з цим експерти рекомендують вимірювати напругу на клемах через кілька годин після зупинки двигуна.

Ще не потрібно забувати про омивач та склоочисники, тому що їх бажано поміняти напередодні зими.

Крім цього, необхідно мати скребок перед першими заморозками. Скребок, щітка і навіть лопата мають бути у кожному багажнику.

Якщо температура повітря на вулиці «плюсова», не слід забувати про прогрівання основних агрегатів вашої машини. Через те, що коробка прогрівається досить довго, необхідно стартувати плавно і повільно.

Ще не потрібно забувати про стан
рідини, що охолоджує. Її потрібно перевіряти перед приходом зими та мінусовими температурами. Щільність антифризу можна перевірити спеціальним приладом, який називається ареометром на СТО.

Автомобілістам розповіли, чи потрібно прогрівати мотор із приходом холодів

Автомобілістам розповіли, чому не можна вибирати антифриз за кольором