У 70-х роках в Радянському Союзі розробили вельми цікавий сільський позашляховик-АЗЛК

У 60-х і 70-х роках в СРСР була потрібна велика кількість позашляховиків, оскільки в сільській місцевості дороги, за великим рахунком, були відсутні. У той період практично кожен автовиробник спробував себе у виробництві позашляховиків, в тому числі і АЗЛК. Його автомобіль АЗЛК - 2150 став на серійне виробництво в 1970 році.

Дану модель Інженери розробляли на основі прототипу М-415. Через рік після старту випуску, підприємство вирішило доопрацювати модель, поліпшивши її комплектацію. Під капотом позашляховика стояв 67-сильний мотор, разом з яким працювали 4-ступінчаста "механіка" і 2-ступінчаста роздавальна коробка.

У доопрацьованій комплектації АЗЛК - 2150 отримав збільшене шасі, а також деякі зміни по інтер'єру. Випробування показали, що модифікована версія демонструє динаміку на порядок краще, ніж у оригінальної машини.

Передня панель стала травмобезпечною, кермо, приборку і перемикач поворотників були взяті з "Москвича-2140". В автомобілі навіть була передбачена аварійна система безпеки, яка дозволяла використовувати позашляховик безаварійно.

Незважаючи на всі свої переваги, АЗЛК-2150 був недостатньо хороший, щоб конкурувати з іншими радянськими позашляховиками, у зв'язку з чим керівництво підприємство прийняло рішення про зупинку виробництва.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що стало відомо, які машини на вторинному ринку користуються найменшою популярністю.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі на продаж випустили унікальну люксову модифікацію "Москвича".

Також "Hyser" писав, що українських автомобілістів готують до посилення правил у разі ДТП.