У мережі згадали про повнопривідну версію ВАЗ-21116, який так і не потрапив у серію

У 90-і роки західний автопром пропонував автолюбителям велику кількість самих різних автомобілів, з різними формами кузова і різною специфікою. На пострадянському ж просторі, зважаючи на обмежену кількість моделей автопрому, під якісь потреби могли адаптувати хіба що вже випущені машини, і ті доходили до конвеєра далеко не завжди. Про один з таких автомобілів згадав інформаційний портал "Car.ru".

Мова в даному випадку піде про ВАЗ-2110 і його варіацій. Універсал на основі "десятки" був по-справжньому народним автомобілем, який користувався попитом серед автомобілістів. Його мінусом, як і більшості машин ВАЗ, була відсутність потенціалу прохідності. Єдиний автомобіль тольяттинців, який володів винятковою прохідністю - "Нива". Тому в АвтоВАЗі вирішили якось поєднати ці дві машини.

Варто відзначити, що на той час деякі тюнінгові фірми вже займалися тим, що поєднували "Ниви" з іншою продукцією заводу, використовуючи імпортні елементи. У ВАЗа ж була перевага у вигляді можливості виробляти машини серійно.

Свій амбітний проект виробник також вирішив допрацьовувати запчастинами з іномарок, тому для модернізації "десятки" були запозичені віскомуфти, редуктори і елементи задньої підвіски з Volkswagen Golf Syncro. Карданний вал же був замінений півосью з "Ниви". Механізм передавав крутний момент на передню вісь, однак при пробуксовці передніх коліс потужність мотора передавалася на задні.

Зібраний по цій конструкції прототип ВАЗ-21116 успішно пройшов всі випробування: модель без праці рухалася по легкому бездоріжжю. Єдиним її мінусом, по суті, була висока ціна. Якщо сама по собі" десятка " коштувала 130 тисяч рублів, то повнопривідна версія майже подвоювала цінник і коштувала 210 тисяч рублів.

Проте, повнопривідний універсал спробували модифікувати ще раз. На цей раз в машині з'явилися 15-дюйомвие колеса з високими пружинами, завдяки чому дорожній просвіт виріс до 180 мм.Редуктор був узятий у "Ниви", а запозичену вискомуфту переналаштували, завдяки чому в звичайному стані на задній міст йшло 50%, а не 30% крутного моменту. Стоковий двигун був замінений 1,5-літровим мотором від Opel.

Автомобільні журналісти високо оцінили отриманий автомобіль. ВАЗ-21116-04 показував відмінну керованість, "опелевський" двигун забезпечував непогану динаміку з 9,8 секундами до 100 км/год. Можна сказати, що звичайний Універсал ВАЗу вдалося перетворити в повноцінний кросовер.

ВАЗ-21116-04. Фото: Car.ru

Однак проблема високої ціни нікуди не поділася-в кінцевому рахунку вартість машини наблизилася до половини мільйона, ціною, за яку можна купити три стандартних універсала. Дорога розробка мало не занапастила можливість виробництва "Калини". Через кілька років цікавий Універсал від ВАЗ просто застарів.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що стало відомо, які машини на вторинному ринку користуються найменшою популярністю.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі на продаж випустили унікальну люксову модифікацію "Москвича".

Також "Hyser" писав, що українських автомобілістів готують до посилення правил у разі ДТП.