Названі найпотужніші автомобіль, які використовували солдати Радянської Армії.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це повідомляється в матеріалі РБК-Украина Авто.
ЛуАЗ-967 ТПК: амфібія для десантників
Цей компактний позашляховик отримав назву транспортер переднього краю. Найголовніша особливість плаваючого повнопривідного позашляховика-ним можна було керувати напівлежачи. Це значно збільшувало виживання екіпажу на полі бою. Рульова колонка регулювалася у вертикальному напрямку.
Цей позашляховик створили для підвезення боєприпасів, а також евакуації поранених з поля бою. У машині є три складні крісла, з боків обладнано спеціальне кріплення для пари носилок.
ТПК був оснащений 40-сильним двигуном від "Запорожця". Машина могла пересуватися по воді завдяки обертанню коліс. З боків машини кріпилися два сталевих надставних поплавця, які можна було використовувати в якості резервуарів для питної води або бензину.
Позашляховик випускали з 1965 по 1989 рік. З заводу зійшли 7940 машин.
КрАЗ-255Б: універсальний лаптежник
КрАЗ - 255 отримав прізвисько "лаптежнік" через свої широкі позашляхові шини. Його також називали армійським позашляховим вантажівкою. Цю машину випускали з 1967 році до 1987 року. У 1987 році було вирішено почати випускати нову модель, яка отримала назву КрАЗ-260.
Протягом 20 років виробили понад 160 тис.машин. КрАЗ-255 оснащений 14,5-літровим дизельним 8-циліндровим двигуном ЯМЗ-238. Потужність двигуна становила 240 к. с.
На машину можна було встановлювати різні надбудови: реактивні системи залпового вогню "Град", важкі понтонні парки, екскаватори і крани, опріснювальні станції, банно-пральні комплекси та ін.
КрАЗ хвалили за відмінну прохідність і витривалість.
ОдАЗ-828: непоказний причіп, який керує ракетами
В даний час цю машину використовують на будмайданчиках і автостоянках в якості побутівок. Однак, раніше фургони Одеського автоскладального заводу були обладнані секретною радіоапаратурою, яка керувала ракетними комплексами.
Вантажопідйомність ОдАЗ-828 становить до 5,5 тонни. В якості тягачів найчастіше використовували ЗІЛ-131.
Суцільнометалеві фургони були оббиті зовні металевими листами, а зсередини-вологостійкою фанерою. У салоні причепа розміщувалися стелажі, полиці, які використовували для кріплення різноманітної апаратури.
Розроблялися різні варіанти обрудованія: спецкабіни управління і наведення ЗРК, пункти перевірки ракет та ін.
Напівпричепи могли бути обладнані фільтровентиляційною установкою, кондиціонером і електроопалювачами.
Раніше ОдАЗ займався випуском різної номенклатури армійських напівпричепів. Однак величезним попитом користувалася саме модель 828.
ГСП: пором, здатний переправити танки через Ла-Манш
У 50-80-і роки Крюківський вагонобудівний завод випускав спеціалізовані самохідні понтони. Перша самостійна розробка створеного при заводі НДІ-ДСП (гусеничний самохідний паром), а іноді його називали виріб 55. Основа ДСП-вузли і агрегати від танка Т-34, плаваючого танка ПТ-76, транспортера К-61.
По воді ДСП могла пересуватися завдяки двом гребним гвинтам. Максимальна вантажопідйомність порома - 52 тонни. Середня швидкість ходу по воді-6-8 км / ч.щоб розгорнути паром в бойове положення було потрібно не більше 25 хвилин.
КрАЗ-250: аеродромний пилосос
Довгобазну бортову вантажівку КрАЗ - 250 все ще можна побачити на українських вулицях. В армії на шасі машини встановлювали цікаві і незвичайні установки. Однією з найбільш екзотичних є аеродромний пилосос В-68м, який використовували, щоб прибрати пил з поверхні злітної смуги і рулежек аеродромів.
Щогодини машина може "всмоктувати" понад 12,5 тис. куб. м. повітря. Робоча швидкість КрАЗу, обладнаного в-68М становить близько 5 км / год
Раніше "Hyser" повідомляв, що 80 років майже ніхто не здогадувався про гараж, в якому зберігалися раритетні і унікальні машини.
Наш портал писав, що у Польщі виявили дуже рідкісну модель Волги.
Нагадаємо, що в Україні роздаватимуть безкоштовні іномарки, які раніше були конфісковані Міністерством юстиції.