Експерти розповіли про те, який запас ходу може бути у машини, якщо загорілася лампочка палива

Іноді у водіїв виникає проблема з паливом, і згадують вони про це тільки коли на приладовій панелі загоряється відповідна лампочка. Експерти розповіли, скільки в такій ситуації може проїхати машина, передає інформаційний портал "Твоя Машина".

Так, запас ходу при мінімальній кількості пального варіюється в залежності від моделі і умов їзди. Сучасні автомобілі, начинені електронікою, самостійно можуть розрахувати, скільки кілометрів ходу залишилося у машини, однак при відсутності комп'ютера доводиться вдаватися до арифметики.

Найчастіше індикатор нестачі палива починає горіти, коли в баку залишається приблизно 10-15% від загального обсягу пального. В середньому це 7-8 літрів. У моделях в-сегмента, таких як" Рено Логан"," Сандеро " і так далі резервний запас становить 5 літрів. У керівництві по експлуатації "Сандеро", наприклад, сказано, що такої кількості толева вистачить для того, щоб проїхати 50 кілометрів.

Еврпоейскіе автомобілі на зразок Skoda Octavia і Volkswagen Jetta сигналізують про закінчується паливі, коли в баку залишається 8 літрів. У цьому сенсі "японці" на кшталт Toyota Corolla, Honda Civic і Nissan Sentra виглядають вигідніше за рахунок резерву, який становить майже 10 літрів.

Резерв палива середніх японських кросоверів і великих седанів на кшталт Toyota Camry, Subaru Outback і Forester, Mazda CX-5 і Toyota RAV4 резерв пального варіюється від 10 до 12 літрів, в той час як у зовсім великих машин, таких як Jeep Grand Cherokee і Wrangler, Ford F-150 і Dodge RAM індикатор включається вже на 14 літрах палива.

Таким чином, незважаючи на різні розміри паливних баків, практично кожен автомобіль при включенні індикатора може проїхати ще від 50 до 70 кілометрів. Запас ходу можна дещо збільшити, вимкнувши кондиціонер, опалення або освітлення. Для малих витрат пального Не рекомендується робити різких маневрів, розганятися або раптово гальмувати. Інший ефективний спосіб заощадити паливо-прилаштуватися за фурою, знизивши таким чином опір повітря.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що перший український електрокар виїхав на дороги для тестів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі нагадали, за що автолюбителі любили ЗАЗ-968М "Запорожець".

Також "Hyser" писав, що блогер протестував Tesla Model 3 і розповів про її переваги.