У 2000-х роках Запорізький автозавод хотів продавати "Славуту" в європейські країни

Після розвалу СРСР автомобільні підприємства колишнього СРСР перебували в досить жалюгідному стані. Тому заводи шукали будь-які можливості продати хоч трохи машина хоча б на експорт. Існує кілька ескізів, на яких видно, в якому вигляді вітчизняні автомобілі продавалися б в Греції.

Так, в 2005 році АвтоВАЗ доручив дизайнеру Володимиру Ярцеву розробити рестайлінг зовнішність класичного позашляховика "Нива". Художник впорався зі своєю роботою, а заодно намалював стильні рестайлінги ще й українським автомобілям — "Таврії" і "Славуті".

Так, "Славута" у виконанні Ярцева знайшла досить обтічні форми, на відміну від оригінальної машини, яка була ніби вирубана сокирою. Крім того, дизайнер дав "відмінно вписується круглу задню оптику". Також для седана були розроблені красиві колісні диски.

Рестайлінг

У дизайні рестайлінгу "Таврії" стає видно, що Ярцеву дуже подобаються круглі фари, тут він їх встановив вже в передню частину машини. "Таврія" в його виконанні отримала більш виражену решітку радіатора, а також повітрозабірники поруч з противотуманки, за рахунок чого автомобіль став виглядати більш спортивно.

Рестайлінг "Таврії" і "Славути" для грецького ринку був амбітною ідеєю, проте врешті-решт до її реалізації так і не дійшли руки, в результаті чого випуск українських машин в Греції так і залишився в зародковому стані.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що водіям розповіли, як оскаржити штраф, виписаний фантомом.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали експортний "Москвич" в ідеальному стані.

Також "Hyser" писав, що в автомобілях Tesla виявилася серйозна поломка.