Автомобільний блогер розповів про те, що в отримував автолюбитель, який купував "Славуту" на початку 2000-х

В кінці 90-х і початку нульових український автопром знаходився в досить жалюгідному стані, тому іноді для випуску розглядалися максимально дешеві моделі, такі, наприклад, як "Славута". Блогер з каналу "ArchieLow"розповів про цю машину.

Говорячи про "Славуті", питання дизайну можна опустити. Більш характерною рисою її кузова є те, що він жахливо іржавіє, і машини "сипалися" буквально з салону. За цей значний мінус була компенсація у вигляді дуже низької ціни. У нульових за "Славуту" з салону просили 3-4 тисячі доларів, в той час як той же Daewoo Lanos коштував 7 тисяч доларів.

"Славута" випускалася в безлічі комплектацій і під її капот встановлювали три мотори — об'ємом 1,1, 1,2 і 1,3 літра. Блогеру на огляд попалася 52-сильна версія з 1,2-літровим в люксовій комплектації.

Рубані форми машини не грали ні на аеродинаміку, ні на безпеку, проте часто низька ціна з салону ставала визначальним фактором при покупці.

У " Славути "досить просторий багажник і, на відміну від" Таврії", навіть є задні двері, а на задньому ряду можна більш-менш зручно розташуватися. На жаль, в "Славуті" немає ні якісних матеріалів обробки, ні звукоізоляції.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що українцям розповіли, які машини не зможуть пройти техогляд.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Дніпрі автолюбитель перетворив "Славуту" на електрокар.

Також "Hyser" писав, що у мережі показали, який позашляховик в 70-х роках випускав АЗЛК.