Як виглядав уже забутий ЛуАЗ-969 "Волинь"
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро історію створення, і народні "прізвиська" невеликого, але практичного "позашляховика", розповів інформаційний портал "КОЛЕСА.ру".
За деякими відомостями, саме український ЛуАЗ- 969В вважається першим серійним радянським автомобілем з переднім приводом, через те, що до моменту масового виробництва "Мелітопольський моторний завод" не встиг поставити в Луцьк редуктори заднього моста, і в серію пішло передньопривідне авто, що отримало в назві індекс "В". А двигун "Волині", що має потужність в 30 кінських сил, також використовувався в ЗАЗ-969, але розміщувався в задній частині. Всього ж, за 60-ті роки минулого століття було виготовлено трохи більше, ніж 7 000 автомобілів ЛуАЗ-969, з моторами МеМЗ-969.
Пізніше, автомобіль отримав повнопривідну трансмісію, і добавка "в" зникла з назви моделі. В основі "Волині" лежить Військова розробка - транспортер переднього краю, призначений для ВДВ СРСР. Саме тому ЛуАЗ відрізняється підвищеною прохідністю, компактністю установки двигуна, простою коробкою передач, а всі вузли встановлені в одному герметичному корпусі, що дозволяло форсувати річки. До того ж завдяки тому, що двигун розташовувався попереду, це поліпшило роботу переднього приводу, тому, що не втрачалася енергія передачі.
Варто відзначити, що цей невеликий автомобіль з маленького українського містечка, свого часу домігся міжнародного визнання, оскільки ще в статусі концепту, до повноцінного серійного випуску модернізованої моделі, в 1978 році, на автосалоні в Турині одна з версій "Волині", ЛуАЗ-969М, потрапив в десятку кращих позашляховиків Європи.
У ЛуАЗ-969 є багато прізвиськ, зокрема: "БМВ" - "бойова машина Волині", "Фантомас" - за опуклі фари і кумедний дизайн, і ласкаве - "Луїза", співзвучне "ЛуАЗ".
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як УАЗ" Буханець " можна перетворити в пересувний будинок на колесах.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що українських водіїв штрафуватимуть за відсутність "дитячої утримуючої системи".
А до цього "Hyser" розповідав про те, що "Запорізький автомобільний завод" почав масове виробництво автомобілів південнокорейської "KIA".