Можливо, деякі з вас могли зіткнутися з проблемами поповнення рахунку у оператора Vodafone, якщо це відбувалося під час використання спеціальної мобільної програми My Vodafone.

Тепер, як офіційно повідомляє Vodafone, жодних проблем з поповненням рахунку виникати не повинно. Пов'язано це з тим, що оператор оновив свою програму та виправивib усі помилки.

Щоправда, є один нюанс: мобільний додаток My Vodafone необхідно оновити до останньої версії, щоб уникнути проблем із поповненням рахунку.

"Друзі раді повідомити, що ви знову можете швидко та комфортно поповнювати мобільний рахунок через програму My Vodafone і залишатися на зв'язку. Ми відновили коректну роботу сервісу, але для цього потрібно оновитися до останньої версії у відповідних маркетах: AppStore, Google Play або Huawei AppGallery" , - йдеться у повідомленні Vodafone.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Vodafone та інші оператори захищатимуть українців від ворожих маніпуляцій разом із Управлінням стратегічних комунікацій Апарату Головнокомандувача Збройних Сил України. Зокрема, оператор заявив, що розпочне регулярне розсилання SMS-повідомлень про інформаційні загрози.

Тим часом Kyivstar, Vodafone Ukraine, lifecell, Укртелеком, Data Group, Vega Telecom Group та 3Mob, а також двадцять європейських операторів мобільного та фіксованого зв'язку підписали нову спільну заяву про доступний роумінг для українців у ЄС.

Читайте також:

Українцям розповіли, скільки діятимуть "помилкові" паспорти. Що потрібно знати.

Швидкий сніданок легко: рецепт сирних коржиків з сулугуні і сиром на сковороді.

Як позбутися нічного хропіння: названо 5 безпечних способів.