Українці все частіше і частіше скаржаться на некоректну роботу терміналів "ПриватБанку", які "з'їдають" їхні гроші.

Термінал просто видає збій і частина сплачених грошей не відображається, пише "today.ua".

Свій відгук на сайті Мінфіну залишив клієнт під ніком Xhell. Він написав, що переводив гроші через термінал "ПриватБанку", і на останній купюрі він "завис". Банкнота терміналом не зарахувалася і назад він її теж не повернув.

Коли клієнт звернувся до відділення державного банку, йому сказали, що необхідно почекати 14 днів і гроші банк йому поверне. Однак по закінченню зазначеного терміну, гроші не повернулися. Тоді клієнт звернувся у "ПриватБанк" повторно, на що йому відповіли, що необхідно почекати ще 30 днів. Однак обнадійливий клієнт свої гроші так і не отримав навіть через місяць.

"Так грошей і не повернули. Причому оператори нічим допомогти не можуть і нічого виразного не пояснюють, просто марні люди. Заходиш з надією - йдеш з розчаруванням. Проблеми з неповерненням грошей вже не в перший раз. Приват дуже опустився в обслуговуванні. Не рекомендую цей банк, тоді як з подібними проблемами ви залишитеся сам на сам", - пише клієнт.

Під постом клієнта інші українці, які зіткнулися з такою ж проблемою пишуть, що така робота терміналів - це досить часта проблема, яку фахівці не поспішають усувати.

"Це вже давно в приваті стало хронічною хворобою - збої в роботі терміналів і банкоматів. Навіщо їх натикувати на кожному кроці, якщо не можуть нормальну їх роботу забезпечити ...",- пише якийсь kingcity.

Раніше Hyser писав про те, що українці визначилися з найбільш популярним сервісом Приватбанку.

Також Hyser повідомляв, що ПриватБанк попередив клієнтів про кардинальні зміни.

Нагадаємо, що карти українців блокують, ПриватБанк збентежив заявою.