В мережі з'явився цікавий екземпляр ЗАЗ-968 1989 року випуску. Машина практично не їздила дорогами й має оригінальні деталі.

"Запорожець" виставив на продаж одесит на сайті OLX. Власник хоче отримати за авто всього 14 250 гривень.

Автомобіль хоч і виглядає пошарпаним, але має оригінальну заводську фарбу - зелену. Продавець заявив, що це модифікація ЗАЗ-968, але на самому автомобілі можна помітити напис 968М.

Коробка передач в автомобіля механічна.

Також наголошується, що Запорожець зберігався в гаражі й практично не бував на дорозі.

Пробіг у машини 167 120 км.

Салон залишає бажати кращого, чохли старенькі. Але все чисте, а панель ціла.

"Автомобіль пройшов 67120 км, практично не їздив, все рідне з заводу, машина на ходу, можна сідати та їхати", - написав продавець.

Варто відзначити, що ЗАЗ-968 є, без перебільшення, легендарною "малолітражкою". Вона увійшла в історію радянської автомобільної промисловості, як народний автомобіль "особливо низького класу".

У 1971 році Запорізький завод "Комунар" почав виробництво моделі. Машина випускалася з 1971 по 1994 рік. Має три основні модифікації: 968, 968А, 968М. Двигун традиційно розташований ззаду, задній привід, чотириступінчаста коробка передач.

На ранні екземпляри автомобіля встановлювався силовий агрегат об'ємом 1,2 літра і потужністю 31 к. с., але незабаром машина отримала модернізований варіант двигуна - 40 к. с.

Цей дводверний седан був розрахований на 4-х пасажирів. Штамповані двері складалися з двох панелей, оснащувалися ручним склопідйомником і кутовим поворотним склом з внутрішньою засувкою.

ЗАЗ-968М з'явився в 1979 році. Від старих версій він відрізнявся новим дизайном передньої частини. Зникли характерні "вуха" з боків кузова, призначені для вентиляції моторного відсіку. З'явилися нові задні ліхтарі, покажчики поворотів, Бампери, була змінена форма передньої панелі, а запасне колесо "переїхало" з багажника до двигуна.

Раніше "Нyser" писав про те, що у мережі показали рідкісний ЗАЗ "Таврія"-кабріолет.

Також наш портал повідомляв, автоблогер знайшов вишневий ВАЗ-2106, на якому ніхто не їздив.

Нагадуємо, як виглядав перший радянський електричний "Запорожець".