Громадянська авіація в Росії зіткнулася з серйозними викликами, що становлять загрозу безпеці польотів.

Інформація, отримана під час кібероперації Головного управління розвідки України (ГУР), розкриває завчасно невідзначені проблеми у сфері цивільної авіації Російської Федерації. У січні 2023 року лише на території Росії було зафіксовано 185 інцидентів у цивільній авіації, а за перші дев'ять місяців цього року кількість випадків технічних несправностей літаків зросла до 150, що втричі більше, ніж у попередньому році.

За даними ГУР, більш ніж 70% авіапарку Росії зазнали несертифікованого ремонту, в результаті якого використовувалися неоригінальні та несправжні запчастини. З січня 2023 серед 220 літаків Airbus, що знаходяться в Росії, зареєстровано 19 різних відмов, а у 230 літаків "Boeing" зафіксовано 33 технічні збою різних систем.

Аналіз отриманих документів також підкреслює системний характер відмов, особливо щодо двигунів, шасі та механізації крил. Це свідчить про серйозні труднощі, із якими стикається цивільна авіація у Росії.

Таке критичне становище авіаційної галузі Росії безпосередньо пов'язані з впливом санкцій. Заборона на постачання повітряних суден та комплектуючих, відмова у технічному обслуговуванні та обмеження у доступі до метеорологічної інформації для аеронавігації створили серйозні перешкоди, що загрожують надійності та безпеці авіаційних польотів у країні.

Читайте також: