У "Нафтогазі" у відповідь на скаргу клієнтки про те, що їй прийшла платіжка із завищеними цифрами за газ, назвали можливу причину помилки. Якщо вчасно не подати свідчення лічильника, компанія виставить рахунок, у якому використовує минулорічний місячний обсяг споживання. А це може бути більше газу, ніж ви витратили цього року.

Про це йдеться у роз'ясненні компанії, опублікованому на офіційній сторінці у Facebook . Так, після скарги клієнтки в "Нафтогазі" перевірили, коли востаннє вона подавала свідчення лічильника. Виявилося, що вона не передала свідчення з травня до серпня. Як результат, їй порахували платіжку із усередненого споживання.

Щоб не отримати платіжку з помилкою, необхідно самостійно вносити показання лічильника з 28 по 5 число щомісяця. Навіть якщо ви не живете в будинку і не користуєтеся газом, але не хочете його відключати, щомісяця потрібно подавати актуальне свідчення лічильника (навіть якщо за місяць цифра не змінилася).

"Побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов'язаний щомісяця станом на 1-е число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5-го числа включно) надавати їх", - йдеться у повідомленні. у повідомленні.

Читайте також:

Вводитимуться спеціальні бали: українцям розповіли, як почнуть нараховувати пенсії

Вас обов'язково перевірять: що потрібно знати про перекази на картки та до чого готуватися

Пенсію можуть скоротити відразу на 50%: кого це торкнеться і чого чекати