Клієнти ПриватБанку скаржаться на збої в роботі банкоматів цієї фінустанови.
При спробі зняти гроші з банкомату, клієнт їх так і не отримав. Така ситуація виникла у киянина, який в подробицях розповів про неї в мережі. Про це пише "РБК-Україна".
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Уточнюється, що мова йде про 6 тисяч гривень, які чоловік спробував зняти з картки за допомогою банкомату, але він чомусь не видав гроші. При цьому зазначена сума з банківського рахунку все одно була списана.
Після цього постійний клієнт ПриватБанку взагалі задумався про закриття рахунку в ньому. Він пояснив, що справа була в Києві. Спочатку банкомат ніби як почав рахувати банкноти, але коли прийшов час, а він все продовжував рахувати, чоловік зрозумів що щось не так.
В результаті банкомат написав "Помилка" і кнопка зняття готівки стала недоступна. Чоловік відразу звернувся за допомогою в даній ситуації до оператора, який зареєстрував заявку на повернення грошей, але попередив, що рішення потрібно очікувати 14 днів. У ПриватБанку підтвердили, що дана заявка зараз знаходиться в обробці і рішення по ній буде прийнято в зазначений термін.
Примітно, що це не одиничний випадок. Так, наприклад, в подібній ситуації опинився інший клієнт банку, у якого списали більше ніж 8000 грн. Гроші банкомат також не видав.
У банку пояснили це тим, що стався збій програми. Також прес-секретар ПриватБанку Олег Серга додав, що такі проблеми можуть бути обумовлені тим, що в банкоматі просто зам'ялася купюра.
Раніше "Hyser" писав про те, що ПриватБанк списує гроші з карток, тому українцям рекомендується терміново перевірити залишок на них.
Також наш портал повідомляв, що ПриватБанк виставили на продаж, про що попередили вже українців.
Нагадуємо, що пенсії видаватимуть через банки.