У ПриватБанку попередили клієнтів про можливі проблеми у роботі з картками в ніч проти 19 березня. Це пов'язують із технічними роботами, повідомляє прес-служба банку.

Про це заявила прес-служба банку.

Попередження з'явилося у "Приват24 для бізнесу".

"Шановні клієнти, ми робимо ПриватБанк кращим, комфортнішим і ще технологічнішим, тому запланували технічні роботи: У період з 00:05 до 03:05 19.03.2023 можливі труднощі по роботі з картками", – сказано в повідомленні.

Нагадаємо, що під час останнього оновлення відбулися такі зміни у "Приват24 для бізнесу".

Так, у мобільному додатку для Android (2.14.0) та iOS (2.17.0) додано заборону на російські літери "и", "е", "е", "ъ" при заповненні полів платіжної інструкції "Номер платежу", " Найменування одержувача" та "Призначення платежу". При заповненні полів російською бізнес-клієнту відображається підказка: "Заповніть інформацію українською мовою".

У меню "Довідки" можна сформувати довідки українською та англійською мовами.

У разі нестабільного Інтернету під час створення підпису SmartID або підписання платежу доданий коментар до помилки: "Нестабільне інтернет-з'єднання. Будь ласка, повторіть операцію пізніше або змініть мережу" .

Тепер при створенні платежу з ярлика "Платіж собі на картку/рахунок" поле "Призначення платежу" заповнюється автоматично.

У разі перерахування коштів з поточного рахунку на картку "Ключ до рахунку" додано опис помилки: "Шановний клієнт! Перерахувати кошти на свою картку "Ключ до рахунку" неможливо. Перевірте, будь ласка, номер картки" .

Читайте також:

ПриватБанк порадував автомобілістів новою акцією. Що потрібно знати

ПриватБанк розповів, як швидко отримати гроші, якщо поряд не виявилося банкомату

ПриватБанк попередив пенсіонерів: можна не побачити свої гроші

ПриватБанк, Ощадбанк та Райффайзен: названі банки, яким найбільше довіряють українці