Співробітниця "Укрпошти" поплатилася за своє хамство клієнту - звільненням.
Уточнюється, що спочатку жінка відмовилася обслуговувати клієнта українською мовою, а потім і зовсім підвищила голос і почала використовувати лайливі слова. Це сталося в одному з відділень "Укрпошти" Кривого Рогу. Відповідною інформацією про цей інцидент поділилися в прес-службі компанії, пише "Оглядач".
Зі слів представників "Укрпошти", їх співробітниця не тільки порушила закон про державну мову, а й знехтувала правилами обслуговування, нахамивши клієнту. В результаті керівництво відділення звільнило цю співробітницю.
Також в прес-службі компанії додали, що в разі виникнення подібної ситуації в будь-якому з відділень "Укрпошти", українці можуть звертатися в контакт-центри. Разом з тим "Укрпошта" вкотре закликає всіх бути толерантними і з розумінням ставитися до того факту, що за один день чи навіть за рік, не можна змінити навички десятків тисяч людей.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Варто відзначити, що криворіжець зняв все, що відбувалося у відділенні пошти, на відео. Після чого ролик був опублікований на YouTube-каналі "Baba Kit".
За словами чоловіка, він прийшов в одне з відділень "Укрпошти" на 95-му кварталі і звернувся до працівниці українською, але у відповідь почув російську мову, а потім вона йому ще й нахамила. По всій видимості, співробітницю вивело з себе питання клієнта щодо того, чому вона обслуговує клієнтів без маски.
Втім, все видно і чутно на представленому відео.
Раніше "Hyser" писав про те, що у мережі показали марки "Укрпошти" до 23 лютого.
Також наш портал повідомляв, що клієнтам "Нової Пошти" підказали, як заощадити на послугах до 50%.
Нагадуємо, що "Укрпошта " ввела унікальну послугу.