У Радянському Союзі водії використовували різні хитрощі для того, щоб підтримувати транспорт у робочому стані. Наприклад, вони нерідко тримали в салоні господарське мило та сіль.

Мило

У СРСР далеко не кожна дорога та траса привітно зустрічали водія. Часом траплялися настільки екстремальні ділянки, що можна було переживати за безпеку машини. Їзда по вибоїстим путівцям могла пошкодити не тільки шини або підвіску, а й бензобак. Якщо таке відбувалося у глухій місцевості, то водій ризикував надовго застрягти в очікуванні іншого автомобіля чи трактора.
У цій ситуації на допомогу приходив шмат звичайного господарського мила. Водій рясно натирав їм пробоїну у сталевому бензобаку і тим самим запечатував дірку. Хозмило спрацьовувало як замазка. Цього було достатньо, щоб проїхати кілька кілометрів без втрати дорогоцінного палива до найближчого населеного пункту, де машині було б надано кваліфіковану допомогу.

сіль

У бардачку радянського автомобіліста також можна було зустріти мішечок із сіллю. За допомогою неї водії боролися з підвищеною вологістю, через яку взимку шибки машини покривалися кіркою льоду, причому навіть зсередини.
Сіль діяла так: водії клали її на панель під лобовим склом, і вона активно вбирала зайву вологу, тим самим запобігаючи появі конденсату та зледеніння. Іноді цими мішечками протирали шибки.

Читайте також:

Водіїв вже попередили: скоро "Дія" видаватиме важливе попередження вашою машиною

Машина згорить за лічені хвилини: що в жодному разі не можна залишати в автомобілі в спеку

Автомобілістів попередили про "пастки" на дорогах: готуйтеся до несподіваних штрафів