Ніхто не заперечуватиме, що після війни в СРСР не вистачало всього, і в першу чергу - транспорту. Саме дефіцит і підштовхнув чоловіків із технічною освітою до нового для себе захоплення (і потреби) — створення саморобних транспортних засобів. При цьому саморобні автомобілі створювалися у всьому Радянському Союзі.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяІ ось стало відомо, що в Мінську в старому гаражі знайшли оригінальний саморобний автомобіль, в основі якого лежить чеський мотоцикл Jawa 250 з коляскою, імовірно Typ 353, в народі прозваний "старою".
Вибір "основи" для автомобіля не випадковий - мотоцикл Jawa 250 дійсно свого часу був потужним, надійним, невибагливим і - що теж важливо! - Вродливий. Не дивно, що любов до цього мотоцикла зародилася у радянської людини досить давно та цілком заслужено.
Так, саме мотоцикл Jawa 250 переробили під двомісний автомобіль: спорудили дах та кузов загалом, причому єдині двері піднімаються вгору, встановили на дах багажник, комфортні сидіння зі спинками. А ще народний умілець передбачив вентилятор та попільничку.
При цьому залишилися мотоциклетне кермо та прилади Jawa 250, а ще лапка кік-стартера, ось тільки вона чомусь перевернута. Зазвичай вона дивиться вперед, у напрямку руху, відразу навпаки. Можливо, таким чином увімкнули задній хід.
З цікавих моментів ще те, що 250 мотоцикли поставлялися із заводу 6-вольтовими, а в саморобному автомобільчику - 12 вольт, очевидно, для комфорту.
Поки не вдалося з'ясувати, в якому році це диво техніки з'явилося на світ, але, судячи з давніх радянських чорних номерів, справа була в 1970-х, якщо не раніше.
Читайте також:
Водіїв вже попередили: скоро "Дія" видаватиме важливе попередження вашою машиною
Машина згорить за лічені хвилини: що в жодному разі не можна залишати в автомобілі в спеку
Автомобілістів попередили про "пастки" на дорогах: готуйтеся до несподіваних штрафів