За часів існування СРСР автомобіль "ГАЗ Волга" мав заслужену популярність та вважався престижним транспортним засобом. Практично кожен мріяв про його придбання, але небагатьом вдавалося здійснити цю мрію. Але деякі прототипи цього автомобіля вражають набагато більше оригінального автомобіля.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДокладніше про те, як виглядав прототип радянської "Волги", який був схожий на BMW, читайте у нашому матеріалі.
Оригінальну модель "ГАЗ-24" випустили зі стандартними двома фарами, проте час від часу в інтернеті можна побачити фотографії "ГАЗ-24" з чотирма фарами.
Виявляється, в історії створення "ГАЗ-24" передбачалося спочатку використовувати 4 фари для моделі. За словами Володимира Носакова, головного конструктора та керівника легкового виробництва ГАЗу, завод не випускав серійних "ГАЗ-24" із чотирма фарами. Тим не менш, існували "офіційні" 4-фарні версії "Волги". Так, у 1966 році було створено принаймні два експериментальні прототипи моделі "ГАЗ-24-14" з V6 двигуном і чотирма фарами меншого діаметру (5,5 дюйми замість звичайних 7). Ці чотири прототипи відрізнялися не лише фарами, а й експериментальним 6-циліндровим V-подібним двигуном.
Далі, в 1971 році в Турині в Італії "Волга" була оснащена 4 фарами та іншими компонентами від Fiat. Відомостей про цей факт не так вже й багато, але ходили чутки, що компанія "Фіат" вирішила допомогти в оновленні "Волги" після успіху моделі Fiat 124/ВАЗ-2101, і таким чином удосконалити свій проєкт бізнес-класу Fiat 130. Італійці придбали Дещо "ГАЗ-24", щоб модернізувати їх дизайн, однією з змін були 4-фарні фари. Проте проєкт так і не було завершено.
На думку головного конструктора "ГАЗ", друга версія "Волги" з чотирма фарами була спортивними автомобілями, які оснащувалися звичайними, але збільшеними фарами, встановлювалися просто парами. Вони були забезпечені стандартними "окулярами" та радіаторними ґратами "ГАЗ-24".
Невідомо скільки таких автомобілів було випущено на автозаводі в Горькому, але Носаков підтверджував, що ці машини призначалися виключно для гоночних команд.
Читайте також:
Багато хто навіть не здогадувався: для чого потрібна ручка над сидінням водія
Щоб не загробити машину: що потрібно знати про пересування містом у дощі