Нещодавнє похолодання в деяких штатах США наголосило на занепокоєнні з приводу зарядних станцій Tesla Supercharger, оскільки власники електромобілів (EV) в Оук-Бруку, штат Іллінойс, зіткнулися з труднощами при зарядці своїх Tesla на станції Supercharger в умовах мінусової температури.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це пише «autocentre»
Ця проблема не є поодиноким інцидентом: з'явилося кілька повідомлень про проблеми із заряджанням мережі.
За даними FOX 32 Chicago, жителі Ок-Брука, де температура впала нижче за нуль, зіткнулися з проблемами, оскільки деякі станції Tesla Supercharger виявилися неробочими.
Зокрема, за повідомленнями, 15 січня не працювали три із тринадцяти станцій Supercharger в Оук-Бруку, Роузмонті та Кантрі-Клаб-Хіллз. Очікується, що однією з причин цієї несправності стала холодна погода.
Зарядні кабелі, роз'єми та інші життєво важливі компоненти Tesla Supercharger, як і будь-якого швидкого зарядного пристрою для електромобілів, як відомо, чутливі до низьких температур.
Крім того, холодна погода негативно впливає на акумулятори електромобілів, знижуючи їх ефективність та продуктивність заряджання. В електромобілях Tesla в основному використовуються літій-залізо-фосфатні (LFP) та нікель-кобальт-алюмінієві (NCA) батареї, причому перші мають тенденцію працювати менш оптимально в холодних умовах та їх складніше заряджати.
Хімічний склад цих акумуляторів у поєднанні із впливом негативних температур на зарядну інфраструктуру створює проблеми для власників електромобілів, особливо у надзвичайно холодному кліматі. Попереднє нагрівання акумулятора може до певної міри допомогти, але це вимагає додаткової енергії, створюючи потенційну ситуацію «пастки-22» для користувачів електромобілів.
Попередня підготовка споживає значну кількість енергії, і коли рівень заряду акумулятора низький, електроніка автомобіля може не забезпечити ефективне попереднє нагрівання, що погіршує проблему.
Більше того, клієнти Tesla Supercharger повідомили про зниження продуктивності заряджання в холодну погоду. Незважаючи на зусилля попередньої підготовки, ефективність зарядки часто виявляється недостатньою: генератори, розраховані на потужність 150-250 кВт, видають тільки 20-50 кВт.
Це спонукало деяких власників електромобілів звернутися до виробників із закликом визнати вплив холодної погоди на запас ходу та можливості заряджання електромобілів, наголосивши на необхідності подальших рішень для вирішення цих проблем.
Читайте також:
Їх повторюють навіть досвідчені господині: названо три головні помилки при варінні картоплі
Будьте готові: українцям розповіли, яким буде курс долара найближчим часом
Смачніше ви точно не куштували: рецепт шикарного плову, який готується із трьох видів круп