Київстар продовжує нагадувати про принципи платіжної безпеки та способи протидії телефонному шахрайству, підтримуючи Всеукраїнську інформаційну кампанію щодо протидії платіжному шахрайству від НБУ.

За статистикою в Україні за рік у 1,4 рази почастішали випадки шахрайства і при цьому з'явилися нові схеми обману. Шахраї обіцяють виплати, збирають гроші нібито на благодійність і прикидаються продавцями.

Вночі дзвонить по телефону представник правоохоронних органів та повідомляє, що Ваш родич у поліції за бійку, ДТП, крадіжку тощо. Щоб його звільнити, вам необхідно сплатити кошти (перерахувати грошову компенсацію потерпілому/слідчому/лікарю або судді тощо). Для переконливості шахрай передає слухавку нібито родичу, котрий жалібним голосом пояснює, що сталося лихо.
Перед тим як віддавати, платити чи переказувати кошти, зателефонуйте своєму родичу та запитайте, як у нього справи.

Шахрай дзвонить вам із невідомого номера і каже, що хтось із вашої родини потрапив у складну ситуацію і потребує фінансової допомоги. Ці дзвінки найчастіше надходять вночі або рано вранці, коли ви ще не повністю прокинулися і не можете адекватно оцінити ситуацію.
Все буде добре, якщо дотримуватись наступних інструкцій:
не надайте жодної інформації та не переводьте гроші;
заспокойтесь та ретельно перевірте інформацію;
негайно припиніть діалог;
передзвоніть своїм близьким і запитайте, чи їм дійсно потрібна допомога;
зверніться до правоохоронних органів і зателефонуйте за номером 466, щоб повідомити про шахрайство.