Показання газових лічильників необхідно передавати щомісяця з 1-го по 5-е число облгазу або оператору газорозподільної мережі (ГРМ). На них покладено функцію розподілу газу. Представники зазначених компаній можуть прийти та перевірити стан газового обладнання та показання лічильників.

“Нафтогаз” використовує інформацію, отриману від ГРМ для формування споживчих рахунків споживачів. Вони міститимуть правильні дані, якщо передавати показання щомісяця.

Покази лічильника можна надіслати телефоном

Найпростіший спосіб повідомити показання лічильника газу – за телефоном.

«Контактні номери облгазу для передачі показань лічильника ви можете дізнатись у облгазі або у вільному доступі до мережі Інтернет. На жаль, ми не маємо цієї інформації», – пояснили в «Нафтогазі».

Де знайти телефони облгазів

На сайті «Нафтогазу» вказані посилання на облгази та оператори ГРМ. За ними можна перейти та передати інформацію. Зверніть увагу, що особисті рахунки операторів ГРМ та облгазів відрізняються від особистого рахунку «Нафтогазу». Наприклад, мешканці Києва, які користуються послугами оператора «КиївГазЕнерджі», можуть звертатися за такими номерами:

  • (097) 495-04-05,
  • (044) 495-04-05.

Мешканці Одеси можуть повідомити дані оператора, зателефонувавши на багатоканальний телефон (з 8:30 до 17:30):

  • Київстар: (067) 443-31-04;
  • Лайфсел: (073) 140-41-04.

Або передати свідчення на автовідповідач (цілодобово) за телефонами:

  • (048) 796-46-40;
  • (048) 796-42-70;
  • (048) 737-37-74.

Читайте також:

Пенсіонери матимуть змогу отримувати щомісячну компенсацію. Що для цього потрібно

Виберіть чашку та дізнайтесь про себе багато нового: тест від зарубіжних психологів

У Європі запрацював сервіс, через який українці можуть знайти роботу. Зробили трьома мовами