Регіональні газопостачальні компанії завалюють своїх колишніх клієнтів марною інформацією

Про те, що втративша клієнта РГК не дотримується українського законодавства, і йде на крайні заходи заради повернення клієнтів, в розділі "Обговорення" пабліка "Платимо за газ менше!", написала одна з користувачок соціальної мережі Facebook.

Зокрема, Оксана Кривошея, яка проживає в Миколаєва, показала скріншот подячного листа, який надіслала місцева компанія. За словами Оксани, ще в жовтні минулого року вона розірвала контракт з цією РГК, і уклала договір з НАК "Нафтогаз".

Однак, щось пішло не так, як очікувалося, і "колишня компанія" надіслала листа зі словами подяки за те, що дівчина була їх клієнтом протягом довгих років, а в компанії вже навіть стали сумувати за нею. Втім, справа зовсім не в самому листі, а в тому, що на скріншоті звернення видно, що повідомлення розсилалося не живою людиною, а судячи з усього - "ботом".

У рядку, де вказується адреса одержувача Електронної Пошти, крім самої колишньої абонентки, присутній ще близько півсотні акаунтів. Таким чином, до компанії особливо не переживають, що розголошують конфіденційні дані своїх колишніх і справжніх клієнтів. До того ж ці одержувачі "спаму", явно не давали будь-якої згоди на подібні дії.

Повідомлення Оксани Кривошиї. Фото: скріншот facebook.com/groups/gazmenshe
Повідомлення Оксани Кривошиї. Фото: скріншот facebook.com/groups/gazmenshe

Варто відзначити, що адреси електронної майже є частиною персональної інформації, а не просто призначені для масової марної розсилки. Досить часто акаунти прив'язуються до платіжних сервісів, або потрібні для авторизації та верифікації інформації у фінансових установах, і якщо потраплять в руки шахраїв, доставлять додаткові проблеми колишнім клієнтам газопостачальної компанії.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, цього року деякі громадяни України зобов'язані додатково заплатити 18 відсотків податків зі своїх доходів.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, скільки, можливо, стане коштувати один кубометр газу після закінчення поточного опалювального сезону.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що у "Новій Почті" в черговий раз підняла ціни на свої послуги.