Один з клієнтів ПриватБанку поскаржилася на те, що фінустанова без попередження зняла з карти величезну комісію за оплату однієї з послуг.

Про це незадоволений клієнт написав на офіційному порталі Мінфіну.

Так, за словами чоловіка, в середу, 17 березня, він оплачував митні послуги. Йому необхідно було заплатити 43 500 гривень, під час платежу була вказана сума комісії в розмірі 200 гривень.

Також чоловік уточнив, що вирішив оплатити платіж кредитними коштами. У його платежі сума комісії не змінилася, але в підсумку з рахунку було списано зовсім іншу суму.

"Оплачував митні послуги сума платежу 43 500 грн в описі платежу вказана комісія 200 грн. Оскільки термін закінчення депозиту ще не підійшов (дата закінчення депозиту 17.03.21) і платіж необхідно було зробити сьогодні 17.03.21 року вирішив оплатити кредитними грошима.
У підсумку у виписці побачив списання на 45 011 грн із зазначеною раніше комісією 200 грн. Тепер, увага, питання: куди поділися 1 311 грн. Скріни і квитанцію в разі необхідності надам", - написав клієнт "Привату".
У ПриватБанку дали пояснення:
"При здійсненні платежу вказується комісія за його здійснення. Додатково може стягуватися комісія картки залежно від її типу та коштів, що використовуються (особисті або кредитні). Детально ознайомитися з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете на нашому сайті".

Один з користувачів в коментарях зазначив, що така велика комісія була через те, що платіж оплачувався кредитними коштами.

Так при оплаті кредитними коштами з картки "Універсальна" списується комісія в розмірі 3%, а з "Преміальної" - 2%.

Раніше "Нyser" писав про те, що Національний банк України виявив у роботі Приватбанку порушення.

Також наш портал повідомляв, у Національному банку пояснили, кому і в яких випадках можуть блокувати банківські перекази.

Нагадуємо, на сайті ПриватБанку знову стався збій, через який постраждала одна з клієнток фінустанови.