Українці знову стали скаржитися, що у них з карток пропадають гроші.

Так, На ПриватБанк надійшла чергова скарга. Клієнтка банку розповіла про те, що у неї з рахунку з незрозумілих причин була списана певна сума. Але вона не здійснювала ніяких покупок. Тому вона не розуміла, куди саме поділися її гроші.

Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.

"Є клієнтом ПриватБанку багато років. Була шокована ситуацією, яка трапилася зі мною 28.02.2021. Перевіряючи баланс по карті, виявила розбіжність із залишком. Різниця становила 2642,00 грн. І я не бачу цієї статті витрат у моїй виписці витрат в особистому кабінеті. Звернулася в службу підтримки. Отримала інформацію, що дані про витрати в моєму особистому кабінеті оновлюються протягом 11 днів!!! І повідомлення про цю витрату не приходило. Менеджери повідомили мені, що бачать цю суму в «резерві», посилаючись на магазин «Епіцентр». Але я цю суму там не витрачала", - розповіла свою розгнівану історія клієнтка.

Після вона додала, що менеджери все ж змогли розібратися в ситуації і не пояснюючи куди спочатку поділися її гроші просто повернули їх на рахунок. Тому вона звернулася до всіх українців з проханням бути дуже уважними і стежити за своїми грошима. Адже так можна позбутися всіх накопичень.

Представники банку дали невиразну відповідь, яка взагалі не прояснила ситуації. Вони розповіли, що в деяких випадках сума на карті після покупки може утримуватися на короткий термін часу. Але в даному випадку клієнтка нічого не купувала, тому незрозуміло, з яких причин ця сума взагалі була утримана з її карти і як вони змогли її повернути після.

Раніше Hyser писав про те, що українців попередили про поширення фальшивих гривневих купюр.

Також писали, що ПриватБанк сповістив клієнтів про весняну новацію, що змінилося.

Нагадаємо, що українські банки попередили боржників про нововведення, чим це загрожує.