В "Ощадбанку" відмовили пенсіонерці в закритті кредитної картки
"Ощадбанк"є одним з найбільших банків України, послугами якого користується безліч клієнтів. Фінустанова весь час працює над поліпшенням якості надаваних послуг, проте конфліктні ситуації все ж трапляються. Так, пенсіонерка поскаржилася на відмову закрити нав'язану їй кредитну карту. Відповідна скарга опублікована на сайті Мінфін.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПенсіонерка заявила, що кілька разів зверталася до відділення "Ощадбанку" в Києві, щоб закрити кредитну картку, проте їй цього двічі відмовили. Клієнта зазначила, що кредитку їй нав'язали співробітники Банку і вона її жодного разу не використовувала.
За словами жінки одна зі співробітниць фінустанови заявила, що для закриття кредитки необхідно спочатку зробити покупку на суму 300 гривень. Разом з тим на гарячій лінії пенсіонерці заявили, що для закриття кредитної картки потрібно звернутися до відділення банку і подати заяву, ніяких платежів здійснювати не потрібно. Надавши отриману інформацію співробітникам відділення вони послали жінку знову на гарячу лінію.
На скаргу пенсіонерки відреагував співробітник "Ощадбанку" і попросив вибачення за виникле непорозуміння. Він зазначив, що дійсно для закриття кредитної картки ніяких платежів проводити не потрібно і пообіцяв зв'язатися з клієнткою для вирішення питання.
Раніше портал Hyser повідомляв, що українці скаржаться на роботу терміналів Приватбанку.
Також портал Hyser інформував, що Національний банк назвав найстабільніші банки в Україні.
Крім того, портал Hyser писав, що в уряді пообіцяли повернути вклади СРСР.