В мережі показали маловідомий армійський мотоцикл КМЗ П - 285 "СКАТ".

Про цей київський мотоцикл мало кому відомо, а бачили його ще менше людей. Призначався він для перевезення особового складу, але в якій кількості був випущений - невідомо. Про це пишуть "Новини Ю".

у мережі показали невідому версію Київського мотоцикла Дніпро, фото: Новини Ю

Повідомляється, що військовим зв'язківцям потрібен був якийсь дешевий і компактний транспорт, який би допомагав солдатам перевозити котушку під час прокладки особистого зв'язку в польових умовах. Так і з'явився "СКАТ" з опозитним двигуном потужністю 26 К.С. і крутним моментом 4,2 кгс*м. За рахунок цього мотоцикл міг рухатися досить повільно при повному навантаженні.

Замість пасажирської коляски мотоцикл оснастили спеціальним механізмом, який міг розмотувати або змотувати котушку кабелю синхронно з рухом агрегату. Іншими словами, кабель можна було як прокладати, так і змотувати, а при необхідності і прибирати непотрібну лінію.


На П - 285 можна було максимум розігнатися до 90 км/год, а виконувати роботи з кабелем можна було на швидкості 15 км/ч. При цьому запас ходу становив 300 км, а все з тієї причини, що в комплектації була не передбачена 10-літрова каністра для бензину, як в інших військових мотоциклах.


До слова, "СКАТ" використовувався не тільки для прокладки кабелю, але і для інспекції ліній, пошуку пошкоджень, адже склад екіпажу складався з двох бійців - водія і оператора зв'язківця. Невідомо, скільки було випущено таких мотоциклів, адже все, що вироблялося на замовлення військових, було суворо засекречено.

Раніше "Hyser" писав про те, що у мережі з'явилися фото унікального автомобіля. Відзначається, що це справжній гібрид "Запорожця" і "УАЗ".

Також наш портал повідомляв, що з'явилися знімки рідкісної моделі ЗАЗ-11025 "Таврія", що нагадує кабріолет.

Нагадуємо, що у мережі з'явилися знімки першого радянського мінівена, який нічим не поступався японським компаніям.