Конструктори "Запорізького автомобільного заводу" навіть у страшному сні не змогли б уявити такий "симбіоз"
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися"ЗАЗ", свого часу, створював досить "легендарні" автомобілі, які й зараз обожнюють "модифікувати" народні умільці. Фото однієї такої "колаборації" опублікував у соціальній мережі Facebook паблік "Українські автомобілі".
В основі унікальної моделі лежить ЗАЗ-1102 "Таврія", але, з невідомої причини, ентузіаст чомусь вирішив замінити багажний відсік частиною від ЗАЗ-1103 "Славута". Крім цього, на кузові помітні й елементи від інших авто. Зокрема, хромований логотип і передні фари належали "Шевроле Лачетті". Ім'я "народного інженера", на жаль, залишилося невідомим. Втім, фотографія цього раритету зроблена на одній з вулиць українського міста Дніпро, що трохи розширює доступну інформацію, і дозволить знайти власника, для докладного опитування про мотивацію такої реконструкції.
Нагадаємо, що перші, концептуальні варіанти авто, яке мало прийти на заміну легендарного ЗАЗ-968, були зроблені в Запоріжжі ще в 70-х роках минулого століття. Але технічне завдання затвердили тільки в 1978, і ще десятиліття проходила підготовка автомобіля до серійного випуску, а перша ЗАЗ-1102 "Таврія" зійшла з конвеєра тільки в 1988 році. Серійне авто мало 3-дверний кузов моделі "хетчбек", Привід на передні колеса і двигун з водяною системою охолодження. За весь час серійного випуску, "серце" авто іноді змінювалося з обсягів в 1,1 літра, до 1,2 або 1,3. Одне залишалося незмінним - мотори виробляли в Мелітополі. Ця модель протрималася на конвеєрі досить тривалий час, і останній ЗАЗ-1102 зібрали у 2007 році.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як могла виглядати "Таврія", якби її конструювали в Європі.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, як виглядав "розкішний" прототип ЗАЗ-966.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що український інженер зміг знайти інвесторів для створення броньованого автомобіля тільки в Об'єднаних Арабських Еміратах.