Напередодні 23 лютого, свята російських військових, "Укрпошта" вирішила презентувати нові поштові марки.

Це спровокувало гучний скандал, але за словами генерального директора компанії Ігоря Смілянського, таким чином він хотів привернути увагу до української армії, а не вшанувати російську. Відповідну заяву він зробив на своїй сторінці в Facebook.


Відомо, що "Укрпошта" збирається найближчими днями випустити дві марки, одну з яких в пам'ять Героїв Небесної Сотні і вона вийде сьогодні. Друга ж, як зазначив Смілянський, присвячена українській армії і вийде 23 лютого. Враховуючи, що обурення суспільства викликане саме вибором дати випуску другої марки, директор "Укрпошти" вирішив пояснити, з чим вона пов'язана.

Таким чином, він звернув увагу на те, що це свого роду "тролінг" росіян, яким би напевно, на його думку, сподобалася нова марка. Разом з тим вона буде служити всім таким собі нагадуванням, що потрібно пишатися новою українською армією.


До слова, Смолянський не сумнівається, що вибрав правильну дату для запуску марки на честь ЗСУ, оскільки в іншому випадку медіа навіть не звернули на неї уваги. У зв'язку з цим, він вважає, що все зробив правильно. У всякому разі головна мета досягнута - випуск марок, присвячених і нашій армії, і Небесній Сотні, не пройде непоміченим.

Однак в той же час гендиректор "Укрпошти" запитав у користувачів Facebook їхню думку щодо того, чи потрібно переносити дату запуску марки з 23 лютого.


Раніше "Hyser" писав про те, що українців попередили про нові податки на міжнародні посилки.

Також наш портал повідомляв, що доліентам "Нової Пошти" підказали, як заощадити на послугах до 50%.

Нагадуємо, що клієнтів "Укрпошти" та "Нової Пошти" терміново попередили про нововведення.