Автолюбителям запропонували оцінити "горбатий" ЗАЗ для Європи.
Автомобілі марки ЗАЗ завжди відрізнялися своєю надійністю і доступністю, оскільки в радянські часи їх можна було купити за ціною, дешевше ніж Москвич. Прізвисько "горбатий" та інші ЗАЗ отримав через похилий кузов, пишуть росЗМІ.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Примітно, що на експорт до Європи "Запорожець" поставляли під марками з ліричними назвами Jalta (або Yalta) і Eliette. На відміну від базової моделі у них були передбачені в оснащенні попільничка, зовнішнє дзеркало заднього виду, радіоприймач накладками з боків автомобіля і нижній кромці багажника, а також покращена шумоізоляція.
Такі авто користувалися попитом за кордоном. Фінській і бельгійській компанії вдавалося продавати до п'яти тисяч "експортних" машин на рік. Враховуючи попит, в 1962 році з'явилася модифікація ЗАЗ-965А з двигуном потужністю 27 кінських сил, а ось в моделі ЗАЗ-965 було всього 23 кінські сили.
Уточнюється, що всього по 1969 рік з конвеєра зійшло в загальній кількості 322 тисяч 166 автомобілів всіх модифікацій. При цьому останній прямий "нащадок" 965-го був випущений ЗАЗ тільки в 2008 році.
До слова, не всі знають, але прототипом для радянської малолітражки став італійський автомобіль FIAT 600, який розробив конструктор Данте Джакоза. Особливостями конструкції "Запорожців" завжди були заднемоторне компонування з поздовжнім розташуванням консольно вивішеного двигуна за задньою віссю і коробки передач в межах колісної бази, а також автономний бензиновий обігрівач салону.
Раніше "Hyser" писав про те, що у мережі показали нову Таврію, яка буде повністю електричною.
Також наш портал повідомляв, що унікальний ГАЗ "Чайка" виставили на продаж.
Нагадуємо, що в Одесі показали незвичайний тюнінг ВАЗ в стилі Jaguar.