Вже ні для кого не секрет, що 14 січня російська авіація втратила свій літак далекого радіолокаційного виявлення А-50, а разом з ним і елітних військових льотчиків, які істотно впливали на перебіг бойових дій. І хоч кажуть, що снаряд двічі в одне і те ж місце не потрапляє, але виводити ще один А-50 в акваторію Азовського моря - досить ризиковане рішення.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяАрмія Росії вранці 19 січня знову підняла літак далекого радіолокаційного виявлення А-50 над Азовським морем. Водночас ніч пройшла відносно спокійно, без повітряних атак.
Про це розповів спікер Повітряних сил полковник Юрій Ігнат в ефірі телемарафону. "Не часто так буває, що більш менш спокійна ніч у повітряному просторі, немає атак засобами повітряного нападу, такими як безпілотники насамперед, які ми фактично щоночі звикли бачити протягом осені та зими", – сказав він.
Водночас Юрій Ігнат застеріг, що затишшя – не привід розслаблятися, адже РФ має ресурси для наступних атак.
"Після трьох потужних атак ворога є певне затишшя, але це не означає, що потрібно якось розслаблятися. Тільки карта була порожня, а ось зараз з'явилося 5-6 повітряних цілей, у тому числі в акваторії Азовського моря знаменитий вже А-50, відчуває свою долю», – розповів спікер Повітряних сил.
За його словами, підняття Росією А-50 є очікуваною подією:
"Ми говорили напередодні про те, що буде після знищення А-50: прилетить інший. Немає нічого дивного, бо в Росії є ще такі літаки. Тому є А-50, є винищувач ближче до Ростова, а також безпілотники оперативно-тактичного рівня, які стежать за лінією фронту.
Читайте також:
Адже відповідь дуже проста: чому насправді всі пасажирські літаки фарбують у білий колір
Справжній мотлох: російські літаки випадково втрачають свої ж бомби в повітрі
Путіна трястиме: Японія допоможе Україні закрити небо від російських ракет та шахедів. Що відомо