Спілкуючись із начальником, дуже важливо правильно підбирати слова, оскільки те, що ви кажете, може вплинути на вашу кар'єру. Щоб ефективно вести ці розмови, бажано уникати певних фраз.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяОсь деякі висловлювання, яких слід уникати, і альтернативні способи висловити свої думки:
"Це не входить до моїх обов'язків".
Уникайте прямої відмови. Натомість опишіть своє робоче навантаження: «Боюсь, якщо я візьмуся за це завдання, це може вплинути на своєчасну реалізацію нашого проекту».
"Але ви сказали зовсім інше".
Не звинувачуйте свого начальника у помилці безпосередньо. Якщо у вас є докази, подайте їх ввічливо: "Я дотримувався інструкцій з нашої попередньої розмови. Чи не могли б ви уточнити, де сталося непорозуміння?"
"Це не моя вина".
Візьміть відповідальність за помилки. Наприклад: "Мені слід було перевіряти ще раз дані перед їх використанням. Я перерахую та надам більш точну оцінку".
"Це неможливо".
Замість прямої відмови запропонуйте часткове рішення: "У ці терміни я можу завершити першу половину звіту. Решту я закінчу насамперед вранці".
"Це несправедливо".
Утримайтеся від відкритого висловлювання невдоволення. Якщо ви підозрюєте несправедливе поводження, підійдіть до цього дипломатично: "Я помітив, що часто затримуюсь допізна. Чи можемо ми вивчити способи залучення колег і ефективніше вирішувати проблеми?"
Ефективне спілкування з начальником передбачає пошук конструктивних способів висловити стурбованість чи незгоду, не викликаючи у своїй конфронтації чи відмовитися від співробітництва.
Читайте також:
Хитрість, яка вас точно здивує: навіщо сирокопчену ковбасу потрібно опускати у воду
У будинок постукає покійник: чому у квартирі не можна зберігати засушені квіти. Важлива прикмета