На сьогоднішній день більш, ніж 100 млн користувачів обирають та купують товари на ROZETKA. Не дивно, що найбільший український інтернет-магазин вирішив почати диктувати покупцям свої жорсткі умови.
Кожен маркетолог знає, що чим вищим є середній чек, тим краще для компанії і будь-яка маркетингова політика компанії повинна бути "затчена" на збільшення саме цього показника.
Довідка:
  • Середній чек – є одним з найважливіших KPI показників в продажах.
  • Середній чек - це середня сума грошей, яку клієнт витрачає на покупки в конкретному магазині, ресторані або іншому бізнесі за один візит.
  • Середній чек можна збільшувати двома способами: збільшуючи кількість товарів в чеку і підвищуючи середню вартості одного товару.
Здається, Rozetka вирішила одним махом спростити для себе логістику та збільшити суму середнього чека. Втім, за новими правилами користувачам доведеться звикнути набирати товари в кошик, а не робити кілька замовлень недорогих товарів поспіль.
Так, відтепер вартість мінімального замовлення на рівні 200 грн. У Rozetka не оголошували про зміну правил у своїх соцмережах, інформація про нововведення з'явилася у довідковому центрі інтернет-магазину.
Отож, тепер покупці, які бажають обрати товар менше 200 грн та оформити його доставку до пункту видачі або через послуги поштових операторів, не зможуть цього зробити.
Загальні умови
  1. Термін резерву - 2 дні від запланованої дати видачі.
  2. Дата видачі вказується під час підтвердження замовлення.
  3. Доступна оплата подарунковим сертифікатом.
  4. Ви можете сплатити замовлення в магазині карткою або готівкою.
  5. Ви можете відмовитись від частини замовлення.
  6. У всіх наших магазинах та точках видачі є примірювальні.
  7. Мінімальна сума замовлення - 200 грн.
Зазначимо, що ще в серпні у Rozetka не було подібних обмежень, а в довідковому центрі не було інформації про суму мінімального замовлення.