Українські мобільні оператори стикаються з проблемами у підготовці до можливого блекауту у майбутньому опалювальному сезоні. Було визначено, що частина операторів не готова до вимкнення електроенергії.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДокладніше про це інформує Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв'язку.
Проведені позапланові перевірки виявили, що всі мобільні оператори повинні гарантувати автономність та безперервність надання послуг своїм абонентам протягом трьох діб за умов тривалого відключення електрики. Такі заходи необхідні забезпечення зв'язку з критично важливими об'єктами та абонентами.
У ході перевірок були виявлені проблеми у всіх трьох операторів зв'язку – Vodafone, Lifecell та Kyivstar. Національна комісія надала операторам термін 30 додаткових днів для вирішення виявлених проблем, але не всі компанії змогли забезпечити автономність своїх мереж.
"На жаль, змушені констатувати, що проведена НКЕК крайня перевірка готовності мережі до тридобового блекауту в мережі lifecell на Рівненщині показала готовність до забезпечення зв'язком для менш ніж 50% критично важливих об'єктів з необхідного мінімуму в цій галузі", - заявили в Нацкомісії та закликали компанію Lifecell найближчим часом усуне проблеми, оскільки на них можуть чекати фінансові санкції.
Це вказує на те, що мобільні оператори досі не готові на 100% до можливих блекаутів. Для забезпечення зв'язку в екстремальних ситуаціях необхідно розробляти та реалізовувати ефективні заходи та стратегії, щоб мінімізувати проблеми зв'язку під час вимкнення електроенергії.
Цим секретом діляться не всі: що потрібно зробити у день зарплати, щоб гроші завжди водилися
Українців попередили: у яких місцях тепер вручатимуть повістки
Приватбанк пояснив, звідки береться "комісія-невидимка" під час використання картки