У "ПриватБанку" змінили правила поповнення платіжних карток для деяких своїх клієнтів
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро те, що не тільки "Приват", але і все банк України, зобов'язали виконувати вимоги фінансового контролю, щодо ототожнення платників, повідомляє пресслужба "ПриватБанку".
Такі заходи стали обов'язкові після змін до ЗУ №361-IX від 06 грудня 2019 року та постанови Національного банку України №65 від 16 травня 2020 року. В першу чергу, оновлені правила стосуються власників бізнес-карт (корпоративних або "Ключ до рахунку").
Таким чином, при відправленні платежів через додаток "Приват24", або ж банківські термінали "Привату", при поповненні платіжних карт на будь-яку суму, платника перенаправлять на поповнення наявного рахунку одержувача з подальшою автоматичною підміною всіх необхідних даних одержувача, зокрема на IBAN.
У тому випадку, якщо платник створить платіж в іншому банку, для того, щоб поповнити бізнес-карту клієнта "ПриватБанку" на суму, що перевищує щомісячний обсяг в 30 000 гривень, "Приват" не стане приймати це перерахування, і рекомендуватиме до використання в поповненні IBAN-номера актуальних рахунків клієнтів "Привату". Відповідно до законодавчих норм, при поповненні тепер обов'язково зазначати реквізити платника для коректного фінансового моніторингу.
Якщо більш лаконічно, то тепер всі бізнес-клієнти "Привату" повинні приймати перекази коштів від партнерів або покупців, що є як клієнтами "ПриватБанку", так і інших фінансових установ, тільки на наявні рахунки з IBAN, а не тільки за номером, вказаним на платіжній картці. Подібні нововведення поки що не стосуються звичайних фізичних осіб - власників платіжних карт "Привату".
До слова, раніше "Hyser" писав про те, що в Україні можуть змінити розмір комісії, яка стягується при оплаті товару або послуг платіжною карткою.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що в Україні скасували поняття "банківська таємниця", що допоможе судовим виконавцям швидше блокувати рахунки боржників.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що термінали "ПриватБанку" не завжди правильно визначають розмір внесених коштів. Але не на користь клієнта.