Ще вчора вони заряджали свої "Тесли" біля швидкісних станцій, а сьогодні — заправляють дизель на старих добрих АЗС. 2025 рік підкинув автобізнесу сюрприз: усе більше власників Tesla масово пересідають на гібриди, бензинові та навіть… дизельні машини.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗа даними S&P Global, лояльність до культового бренду впала до 58,1% у другому кварталі цього року — на 9,4% менше, ніж торік.
А головне — 31,1% колишніх «тесловодів» узагалі відмовилися від електротяги: 28,2% вибрали гібриди, а 2,9% зробили найнесподіваніший крок — сіли за кермо дизельних пікапів Chevrolet та Ford.
Чому фанати "зеленої революції" раптом повернулися до запаху солярки? Причин кілька:
- Гроші: федеральні пільги на електромобілі скоротили, тож податковий бонус у $7 500 — у минулому.
- Техніка: інфраструктура зарядок буксує, а старі моделі Tesla з їхніми софт-багами, проблемами з гальмами та запасом ходу вже не викликають захвату.
- Асортимент: лінійка бренду майже не оновлюється, і драйву від «нової іграшки» просто нема.
Деякі фанати пішли ще далі: популярний ютубер Rich Rebuilds буквально «пересадив» свою Tesla Model 3 на дизельний двигун Cummins, створивши гібрид під назвою "Model D". Це, звісно, радше шоу, але ідеально передає настрій — частина колишніх адептів чистої електрики шукає радикальних рішень.
Чи це короткочасна примха чи початок великого відкату до традиційних моторів? Поки що незрозуміло. Але одне очевидно: навіть найгучніший електричний бренд не застрахований від того, щоб одного ранку прокинутися… і почути під вікном рокіт дизеля.
Читайте також:
Прихована пастка Tesla: чому стильні втоплені ручки можуть коштувати життя.
Новеньку BMW X5 вже засікли на дорогах, хоча продажі стартують лише у 2026: як виглядає покоління G65.