Вантажівка вантажопідйомністю 1 тонна стала частиною зусиль ЗАЗу з проектування та збирання самобутніх моделей автомобілів. Проте проблеми з ухваленням рішень на вищих рівнях часто перешкоджали реалізації таких проектів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗАЗ-2301 оснащувався двигуном об'ємом 1500 кубічних сантиметрів потужністю 74 кінські сили, що забезпечує максимальну швидкість 120 км/год. Його витрата палива становила приблизно 11 літрів на 100 кілометрів. Відбиваючи дух свого часу, вантажівка мала задній привід, передню ресорну, задню торсіонну підвіску та дискові гальма.
Нещодавні відкриття дозволяють припустити, що легка вантажівка ЗАЗ-2301 «Снага» була результатом спільної роботи ЗАЗ та Трнавського автомобільного заводу в Чехословаччині, що кидає виклик колишній думці, що це була виключно розробка ЗАЗ. Повідомляється, що спільний проект розпочався у 1989 чи 1993 році.
Незважаючи на успішне проходження всіх випробувань у 1995 році та демонстрацію на різних виставках, ЗАЗ-2301 так і не надійшов у серійне виробництво. Було виготовлено три прототипи, представлені в різних кольорах (червоний для виставки, білий та темно-червоний).
Хоча всі прототипи були бортовими вантажівками, до планів входили й інші версії, такі як чотиридверна кабіна, фургон, мікроавтобус, самоскид і навіть будинок на колесах.
Уцілілий виставковий екземпляр ЗАЗ-2301 «Снага», який раніше вважався списаним, нещодавно був виявлений у транспортному музеї в Братиславі, Словаччина. Цікаво, що табличка на лобовому склі ідентифікує його як Нуа ТАЗ 1500 ВА, розкриваючи додаткові грані цього інтригуючого автомобільного проекту.
Читайте також:
Можна перевозити і картоплю та буряки: у мережі показали рідкісний італійський ЗАЗ "Таврія" для села
Був дуже схожий на "Пежо": у мережі показали рідкісний ЗАЗ "Славута" для поїздок усією родиною
Скільки можна проїхати на автомобілі, якщо спалахнула лампочка рівня палива