В Інтернеті з'явилися рідкісні архівні фотографії перших прототипів ЗАЗ-1102 "Таврія", зроблені 1978 року, які дають змогу зазирнути на ранні етапи розвитку культового українського хетчбека.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЦі прототипи, що з'явилися на дев'ять років раніше за серійну модель, демонструють деякі помітні відмінності в конструкції.
На фотографіях концепт-кар ЗАЗ-1102 "Таврія" демонструє відмінні риси, відсутні у серійної моделі. Примітно, що він має іншу передню частину з вигнутим капотом і великими прямокутними фарами, що нагадують Vauxhall Chevette.
У салоні прототипів є тахометр, якого немає у серійній версії. Автомобілі оснащувалися 1,1-літровим 50-сильним двигуном, що дозволяє розвивати максимальну швидкість 135 км/год.
Розробка "Таврії" розпочалася у середині 70-х років як наступниці "Запорожця". Початковий етап ознаменувався випуском передньопривідного седана ЗАЗ-1102 "Перспектива", готового до виробництва у 1976 році.
Однак влада затримала його випуск. До кінця 70-х модель еволюціонувала в хетчбек "Таврія". Було випущено одинадцять прототипів першої серії, і до 1982 дизайн придбав звичний вигляд, пов'язаний з "Таврією".
Незважаючи на готовність, "Таврія" зіткнулася із тривалою затримкою виходу на конвеєр. Пріоритет віддавався більшій моделі подібного компонування – хетчбеку ВАЗ-2108. Лише після надходження у виробництво ВАЗ-2108, проект ЗАЗ-1102 "Таврія" отримав схвалення на серійне виробництво.
Читайте також:
Дуже потрібні працівники: українців запрошують до Польщі. Скільки платять та які є вакансії
Смартфон на колесах: перший автомобіль Xiaomi вперше показали до його прем'єри