В епоху Радянського Союзу в автомобільній промисловості робилися спроби створення інноваційних та унікальних моделей автомобілів, деякі з яких випускалися вкрай обмеженими серіями або у вигляді єдиних прототипів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВАЗ-2107.
На фото рання версія ВАЗ-2107, автомобіль, що глибоко перероблений на базі ВАЗ-2105. Ця версія, розроблена Олександром Бєляковим, так і залишилася невиданою, і причини відмови від неї невідомі.
Жигулі Турбо.
Експортована до Фінляндії наприкінці 20 століття, Lada Turbo була модифікована на місці для досягнення максимальної швидкості 180 км/год. Свого часу він заслужив звання найдоступнішого автомобіля з турбонаддувом у Європі.
Лада 1.3 Бестель.
Визнаний у західних країнах як Lada 1.3, цей фургон був суттєво доопрацьований умов місцевого ринку. Він завоював популярність у Нідерландах, продемонструвавши адаптованість радянських автомобілів до різноманітних ринків.
ВАЗ-2106 "Турист".
У 1981 році Волзький автомобільний завод поставив завдання створити автомобіль для активних мандрівників Радянським Союзом. На базі ВАЗ-2106 розробили пікап, що нагадує сучасні кемпери, зі знімним житловим модулем та тентом на багажнику.
ВАЗ-Е2102.
В 1974 був представлений прототип електрофургону ВАЗ-Е2102 з 11-кіловатним мотором. Незважаючи на свою вантажопідйомність 340 кг, автомобіль зіткнувся з проблемами через значну вагу акумуляторів масою 390 кг.
Усього було випущено 47 ВАЗ-Е2102 з різними модифікаціями, і деякі з них дійшли до наших днів, хоч і в зміненому вигляді.
Ці радянські автомобільні експерименти відображають прагнення галузі створювати різноманітні та інноваційні автомобілі, що демонструють адаптованість до різних ринків та нових технологій.
Читайте також:
Справжній секрет довголіття: названі каші, які очищають та відновлюють печінку.
Це врятує ваше життя: три головні правила при обгоні фур на трасі