Радянський автопром періодично радував автолюбителів вартими уваги автомобілями. Однак найчастіше воно залишало бажати кращого. У цій статті ми представляємо п'ятірку найменш успішних радянських серійних автомобілів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяАЗЛК-2141 "Москвич"
В 1986 завод АЗЛК представив Москвич-2141, створений на базі Сімки-1308. Незважаючи на перспективну концепцію, автомобіль піддався критиці з боку власників через неякісну якість компонентів та проблеми з корозією.
КАЗ-605 «Колхіда»
Кутаїський автомобільний завод розпочав випуск сідельного тягача КАЗ-605 «Колхіда» у 1961 році, але через сім років його зняли з виробництва. Водії висловили невдоволення поганою якістю збирання, великою витратою палива та низькою швидкістю.
ЗАЗ-968 "Запорожець"
Перша серійна модель культового "вухатого" ЗАЗ-968 "Запорожець" викотилася в 1971 році і залишалася в різних ітераціях до 1994 року. Незважаючи на часті скарги на кермо, гальма та двигун, радянські водії продовжували покладатися на нього, оскільки доступних альтернатив було мало.
ЕрАЗ-762
В 1967 Єреванський автомобільний завод приступив до виробництва фургону ЕрАЗ-762, спочатку проекту Ризького автобусного заводу. На жаль, автомобіль розчарував водіїв через низьку якість складання та помітну відсутність елементарних зручностей.
УАЗ-452
УАЗ-452 дебютував у 1965 році і випускається донині. Він має сильні позашляхові якості, але до його недоліків відносяться відсутність комфорту, слабка роздавальна коробка і неякісні матеріали.
Читайте також:
Результат багатьох дивує: як використовувати бананову шкірку як добрива на городі
"У них нема чому ламатися": експерт назвав автомобілі, які ніколи не засмучують свого господаря
Ця хитрість вас здивує: що кинути в каструлю з водою, щоб пельмені стали ще смачнішими