Саморобна машина «Салют», створена донеччанином Віктором Філоненком у середині 1980-х років, є чудовим та новаторським творінням для свого часу. Він демонструє різноманітні розширені функції, деякі з яких нагадували висококласні італійські спортивні автомобілі та сучасні японські автомобілі.

Яскравою особливістю «Салюту» є його дизайн, що нагадує двомісне спортивне купе, але з чотирма сидіннями. Двері, що відкриваються вгору, подібні до дверей таких автомобілів, як Lamborghini Countach, служили не тільки естетикою, а й практичністю, особливо на переповнених паркувальних місцях. Механізм підйому дверей винахідливо вигадав Віктор, використовуючи підручні деталі, такі як пружини від підвіски скутера та газові стійки від кришки багажника.

Радянський автомобіль Салют: архівне фото
Радянський автомобіль Салют: архівне фото

Цікавим аспектом є сервопривід на водійських дверях, що дозволяє відкривати її дистанційно, подібно до японських концепт-карів. "Салют" зберігає позачасовий зовнішній вигляд, який легко прийняти за рідкісний європейський автомобіль. Варто зазначити, що наприкінці 1980-х років автомобіль зазнав рестайлінгу передньої частини, що відображає постійні зусилля Віктора щодо вдосконалення та вдосконалення свого творіння.

Радянський автомобіль Салют: архівне фото
Радянський автомобіль Салют: архівне фото

Радянський автомобіль Салют: архівне фото
Радянський автомобіль Салют: архівне фото

З погляду механіки «Салют» простий: більшість його вузлів взято від ЗАЗ-965 «Копійка», включаючи двигун, коробку передач, міст і підвіску. Незважаючи на свою простоту, «Салют» демонструє винахідливість та творчу майстерність свого творця Віктора Філоненка.

Читайте також:

В якій справі ніколи не можна допомагати родичам, щоб вони не перетворилися на ворогів

Їх купують частіше за інших: топ-10 уживаних машин, які віддають перевагу українцям

Максим Галкін розповів, що залишається в Ізраїлі разом із Пугачовою: "Їм важливо, що ми з Аллою тут..."