Радянський позашляховик ЛуАЗ-969М, відомий своєю простотою, часто служив основою створення саморобних всюдиходів. Деякі з цих модифікацій набувають дуже незвичайних рис, як, наприклад, цей шестиколісний самоскид.

Найцікавіший аспект цього проекту — тривісне шасі. Всі три осі стандартні для ЛуАЗу, кожне провідне колесо. І передні і задні колеса можуть повертатися, а всі три осі можна заблокувати одночасно за допомогою одного гідравлічного важеля.

Модифікований 6-колісний Луаз
Модифікований 6-колісний Луаз

Двигун та коробка передач запозичені від автомобіля «Ока». Центральний та задній міст наводяться в дію через стандартний вихід коробки передач, що є звичайним підходом для саморобних всюдиходів із двигуном «Ока». Однак привід на передню вісь використовує ланцюговий механізм. До фланця карданного валу середнього моста приварена зірочка, і потужність ланцюга передається на проміжний вал, карданний шарнір, а потім на передній міст.

Модифікований 6-колісний Луаз
Модифікований 6-колісний Луаз

Кермовий механізм практично не змінився з ЛуАЗу. Кермовий механізм від "Газелі", а шкворні - від ГАЗ-24 "Волга". Комбінація поворотних передніх та задніх коліс дозволяє всюдиходу здійснювати поворот на 180 градусів на компактному майданчику розміром 9х9 метрів.

Двигун розташований прямо за двомісною кабіною, внаслідок чого капот став помітно коротшим. Мініатюрні розміри кузова викликають питання щодо вантажопідйомності автомобіля.

Модифікований 6-колісний Луаз
Модифікований 6-колісний Луаз

Щоб краще уявити цей незвичайний тривісний ЛуАЗ у дії, можна подивитися невеликий відеоролик, який демонструє його можливості.

Читайте також:

6,6 га одеської землі: ЗМІ розповіли, хто привласнив рекреаційну зону

Не повторюйте цю серйозну помилку: чому не можна сідати за кермо в кедах чи кросівках

Такого соковитого м'яса ви ще не куштували: рецепт свинини, вимоченої в молоці та запеченої під сметанним соусом